Zwroty i Reklamacje

Produkty, które zamawiasz w naszym sklepie nie są prefabrykowane, a wytwarzane na Twoje specjalne zamówienie. Zgodnie z prawem konsumenckim z dnia 30 maja 2014, a obowiązującym na terenie Polski od 25 grudnia 2015 proukty takie nie podlegają zwrotowi. Jednak wychodząc na przeciw, pewnie jakości naszych produktów jeśli z jakiegokolwiek powodu po prostu zmianiłaś/-eś zdanie, to w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz nam odesłać zamówiony produkt w celu jego wymiany na inny produkty, bądź zwrotu pieniędzy (przelew na rachunek bankowy po odesłaniu do nas podpisanej faktury korygującej).

Prosimy, aby produkty zwracane do naszej firmy, z prośbą o zwrot pieniędzy były nieużywane i w takim stanie, który kwalifikowałby je do ponownej sprzedaży (musi być dołączone niezniszczone, oryginalne opakowanie, plomba itp.) W przeciwnym wypadku nasza firma nie będzie mogła dokonać zwrotu pieniędzy. Otwarta butelka, pojemnik itp. jest jednoznacznym z użyciem produktu – i towar taki niestety nie podlega zwrotowi.

Kiedy pierwszy raz masz styczność z wysłanymi do Ciebie produktami, prosimy Cię abyś robił to w miejscu czystym i bezpiecznym – nie będziemy mogli wymienić produktu, ani dokonać zwrotu Twoich pieniędzy za towar, który będzie uszkodzony, brudny lub częściowo zużyty.

Pamietaj! Jeśli produkt nie wróci do nas nienaruszony i wyposażony tak jak został wysłany, niestety nie będziemy mogli zapewnić zwrotu pieniędzy.

Wypełnij dokument odstąpienia od umowy, który zawierał będzie:
– Numer Paragonu lub Faktury
– Data zakupu
– Powód zwrotu

Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i wraz z dokumentem odstąpienia od umowy oraz paragonem lub Fakturą wyślij pod adres:

SOBMART Paweł Soboń
ul. Gryczana 22A
05-200 Wołomin
POLSKA

z dopiskiem: “REKLAMACJE”

This post is also available in: angielski, niemiecki